Közélet

2016.11.24. 10:44

Vagány és modern arculatot kapott a Szekszárdi borvidék

A Szekszárdi borvidék pályázat révén választotta ki új arculatát. A friss és modern, de a hagyományokat is tiszteletben tartó terv nyertesét az ArtHungry.com által felkért zsűri közösen választotta ki.

Budavári Kata ([email protected])

[caption id="" align="alignleft" width="650"] Eszterbauer János szekszárdi borász (balról) a győztes pályázókkal a budapesti díjátadón (Fotók: ArtHungry.com)
[/caption]

A tervezők október 10. és 28. között dolgozhattak az elképzeléseiken, majd azokat feltöltötték az ArtHungry.com oldalára. Ezen tervek közül választotta ki a zsűri a nyertes pályaművet, illetve ezzel párhuzamosan, sőt egészen november 20. éjfélig a közönség is szavazhatott a kedvencére. November 21-én került sor a nyertes és a közönségdíjas kihirdetésére, a díjak átadására a Hygge rendezvényhelyszínen tartott zártkörű eseményen, ahol a Szekszárdi borvidék borait is kóstolhatták a meghívottak.

A győztes pályamunka (amelynek a díja 500 ezer forint) nyertesei Lakosi Krisztián és Nagy Dániel lettek, akik a borvidékkel közösen dolgoznak tovább az új arculaton. A zsűri tagjai Auth Attila, a Magyar Képzőművészeti Egyetem adjunktusa, Laki Eszter tervezőgrafikus, Tábori-Simon José, az ArtHungry.com művészeti vezetője, valamint Eszterbauer János borász, a Szekszárdi Borászok Céhének elnöke, ifj. Heimann Zoltán és ifj. Vida Péter borászok voltak. A közönségdíjat, amely egy borkóstolóval és dűlőtúrával egybekötött hétvége a Szekszárdi borvidéken, Kun Bianka és Juhász Franciska kapták, akikre 170-en voksoltak az ArtHungry.com oldalán.

Ifjabb Heimann Zoltán a Szekszárdi Borászok Céhének képviseletében így foglalta össze, hogy miért is volt fontos a borvidék számára ez a pályázat: „A Szekszárdi borvidék kommunikációjának egyik alapköve ez az új arculat. Kerestük a jó felismerhetőséget, az időtállóságot, a letisztultságot: Lakosi Krisztián és Nagy Dániel munkája felelt meg a legjobban. A további felelősségünk és feladatunk az, hogy erre az arculatra építkezzünk: már készül a borvidéki térképünk, szeretnénk még ismertebbé tenni a szekszárdi palackba töltött három borunkat, a bikavért, a kadarkát és a kékfrankost.”
A pályázat lebonyolításában résztvevő ArtHungry.com művészeti vezetője, Tábori-Simon José szerint jó döntés volt a nyílt pályáztatás: „Nagy örömünkre – a több mint 140 nevezés között – feltöltésre került sok minőségi pályamunka. A Szekszárdi borvidék végre egy mai, vagány és modern új arculatot kapott, jól azonosítható, erős logóval.”

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!