2005.11.07. 11:44
Véres plakátokkal sokkolják a brit tiniket
Véres csontokkal és porcogóval töltött hamburgerekkel próbálják a nagy-britanniai fiatalokat az egészséges életmód felé terelni.
A brit Szív Alapítvány reklámjai a hamburgerek, a csirke-falatkák és a hot-dogok összetevőit jelképezik a plakátokon. A szervezet így szeretné elérni az egészségtelen ételek és italok fogyasztásának a visszaszorítását. Egy friss felmérés szerint a 8-14 év közötti gyermekek 36 százalékának fogalma sem volt arról, hogy a chipsz burgonyából készül, illetve a sajt tejtermék. "Ez a kampány a gyermekek nyelvén beszél, és igyekszik felhívni a figyelmüket arra, mit is esznek, isznak valójában", nyilatkozták a szervezők. A plakátok ugyan csak cenzúrázva kerülnek az utcára, azonban valamennyi reklám megtalálható a szervezet web-oldalán (http://www.bhf.org.uk/ ).