kitűnni a tömegből

2018.09.14. 10:19

Gazdasági hasznot hoz a védjegy

A védjegy tulajdonképpen pozitív reklám, amely vásárlásra hív fel, és akár 30-40 százalékkal is növelheti a forgalmát az, aki védjegyet tesz a termékére – mondta Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj pályázati titkárság ügyvezető igazgatója.

Kiss Károlynét azzal kapcsolatban kérdezték az M1 csatornán, hogy a héten első alkalommal adták át az Érték és Minőség Nagydíjat, amelyet 46 pályázó 51 pályázata 20 témakörhöz kapcsolódóan nyert el.

Az ügyvezető igazgató azt mondta: az Érték és Minőség Nagydíj minőségtanúsító védjegy, amellyel ki lehet tűnni a tömegből.

A védjegy a gyártót, szolgáltatót elhelyezi a gazdaságban, kiemeli a többi hasonló gyártó közül, és direkt pozitív üzenete is van a fogyasztó felé, hiszen ezek folyamatosan ellenőrzött, vizsgált termékek, amelyek azt üzenik, hogy a vásárló értéket kap a pénzéért

- fejtette ki.

Hozzátette: a nagydíj szigorú követelményrendszerre épül, a termékeknek közel 20 értékelési szempontnak kell megfelelniük.

 

Címkék#védjegy

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában