Fizetési felszólítás

2020.11.25. 16:19

Segítséget nyújtanak a követelések ügyében

TEOL

20200923 Győr A csekk befizetés még mindig népszerű, Fotó: Csapó Balázs CSB Kisalföld

Forrás: MW

Fotó: Csapó Balázs

Több forrásból értesült a szekszárdi önkormányzat arról, hogy a korábbi távhőszolgáltató cég követelésének kezelésével megbízott társaság fizetési felszólítást küldött a szolgáltatást igénybe vevő szekszárdi lakosok részére a társaságuknál nyilvántartott elmaradt fizetési kötelezettség és kamatai, valamint a kezelési költség tárgyában.

Az önkormányzat korábbi felhívására számos fizetési felszólítás másolatát juttatták el a lakosok a távhőszolgáltatóhoz. A dokumentációk átvizsgálása során megállapították, hogy a fizetési követelések esedékességétől számított ötéves időtartam eltelt, amely megalapozhatja a követelés elévülését. Amennyiben az elévülési idő alatt a korábbi szolgáltatótól vagy a követelés kezelésével megbízott társaságtól a fogyasztó nem kapott átvételi igazolással ellátott fizetési felszólítást, vagy a bírósági eljárást lezáró jogerős érdemi határozatot, akkor a követelés elévültnek tekinthető.

A Szekszárdi Távhőszolgáltató Nonprofit Kft. közleményében felhívja a lakosság figyelmét, hogy a követelést kezelő Global Faktor Zrt.-vel szemben minden felszólított fogyasztónak egyénileg kell eljárnia. A fizetési felszólítás értelmezéséhez a cég elektronikus és telefonos ügyfélszolgálata szakmai segítséget nyújt a [email protected] e-mail címen, illetve a 06-74-684-401-es telefonon.

Borítókép: illusztráció

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában