2024.12.22. 19:15
A Volán elárulta, mi az oka annak, hogy nem működnek az utastájékoztató táblák a buszpályaudvaron
Olvasói panaszt kaptunk. A levélíró a szekszárdi busz-pályaudvar hiányosságairól írt. A Volán válaszolt.
Panaszával fordult hozzánk egy olvasónk. Azt nehezményezte, hogy a szekszárdi busz-pályaudvar utastájékoztató táblái nem működnek megfelelően, folyamatosan elsötétülnek, állítása szerint a hangos bemondó sem működik, illetve a váróteremben sem működnek az indulást-érkezést mutató táblák. Ha valaki érdeklődni szeretne a járatok indulásáról, érkezéséről, az nyitva tartási időben, a pultnál tudja ezt megtenni, ott azonban rendre hosszú sor áll.

Forrás: MW
Válaszolt a Volán a szekszárdi buszpályaudvarral kapcsolatban
Továbbítottuk észrevételét a Volánbusz Zrt. Kommunikációs Igazgatósága felé, ahonnan azt a választ kaptuk, hogy egy nyári felhőszakadás utáni beázás következtében az utastájékoztatási rendszer kijelzői és táblái meghibásodtak. Az esővíz olyan mértékben tette tönkre az LCD folyadékkristályos kijelzőket, az üvegeket és a vezérlő elektronikát, hogy azokat már nem lehet gazdaságosan megjavíttatni. A berendezések komplett cseréjére a szükséges intézkedéseket megtették. Addig is az utasok elnézését és megértését kérik, s javasolják, hogy keressék az autóbusz-állomáson a kihelyezett papíralapú hirdetményeket és menetrendeket.
Egyúttal felhívták a figyelmet arra, hogy a MÁV-csoport telefonos ügyfélszolgálata, a MÁVDIREKT 0-24 órában elérhető a +36 (1) 3 49 49 49 -es, a +36 (30) 499 4999 -es, a +36 (20) 499 4999 -es és a +36 (70) 499 4999 -es telefonszámokon.