Meghibásodás

2017.08.03. 19:15

A hibák elkerülésén dolgozik a Tarr Kft.

Hanol Erzsébet

Az elmúlt időszakban többször előfordult, hogy a Tarr Kft. előfizetőinél váratlanul szünetelt a televízió- és telefonszolgáltatás, illetve akadozott az internetellátás. A szolgáltató a Facebook-profilján keresztül folyamatosan tájékoztatta ügyfeleit. Mint írták, a július 23-i kimaradást áramszünet okozta, július 28-án este pedig műszaki hibák miatt Tolna és Baranya megye több településén időlegesen részleges vagy teljes leállás történt.

A problémák miatt több bosszús olvasónk szerkesztőségünkhöz fordult panaszaival, ezért megkerestük a Tarr Kft.-t, amely írásban válaszolt a kérdésekre.

Mint írták, a július utolsó napjaiban tapasztalt részleges vagy teljes szolgáltatáskieséseket több berendezésük együttes meghibásodása okozta, ami miatt átmenetileg saját telefonos hibabejelentőjük sem volt elérhető.

Az üzemzavart elhárítva, jelenleg azon dolgoznak, hogy az eset tapasztalatai alapján a hálózatukat és a működésüket a hasonló leállások elkerülése, a folyamatos, problémamentes szolgáltatás érdekében felülvizsgálják, és elvégezzék a szükséges változtatásokat. Ezzel párhuzamosan pedig továbbfejlesztik hálózatukat. Az okozott kellemetlenségért természetesen elnézést kér a Tarr Kft. Hozzátették, amennyiben a szolgáltatáskiesés miatt az ügyfelek panasszal kívánnak élni, ezt jelezzék az [email protected] e-mail-címen, vagy személyesen is megtehetik bármelyik ügyfélszolgálati irodájukban.

Címkék#Tarr Kft

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!