Ország-világ

2004.12.29. 00:00

Mulatságos panaszok

Szidjuk a közműveket okkal, ok nélkül. A tehetetlen düh mulatságos panaszok szülője lehet. Öszszegyűjtöttük a cégek legmulatságosabb bejelentéseit.

Rados Virág

 [caption id="" align="alignleft" width="128"] Az ügyfél elektromágnessel függeszkedett a plafonról, amikor áramszünet lett. Kártérítést követelt a szolgáltatótól.
[/caption]Öreg bácsi a fővárosi vízművek ügyfélszolgálatán: Tudja, aranyos, mikor szeretném magukat? Ha szeszt öntenének a vízbe! Az úr a megváltozott víz- és csatornadíjakról érdeklődött – meséli Péterffy Gábor, a cég kommunikációs vezetője.

Egy ügyfél a mérőállást akarta bediktálni. Az ügyintéző megkérdezte, hol áll az óra. – Hol állna, hát otthon! – hangzott a válasz. Ismét másvalaki az alkalmazott bejelentkezése után megkérdezte, igazi hanggal beszél-e. Egy asszony pedig arra kérte az ügyintézőt, hangosabban beszéljen, mert ő vidékről telefonál.

A Budapesti Elektromos Művek Rt. (Elmű) szintén őriz aranyköpéseket. – Vannak a rendes panaszok – mondja dr. Boross Norbert kommunikációs igazgató. – Ezek lehetnek prózai, zenés vagy verses formájúak. Kinek mit diktál az ihlete. Akad ügyfél, aki kottába írja bánatát, remélve, így jobban figyelnek majd rá. – Aztán vannak a feljelentők – folytatja dr. Boross. – Ők azok, akiknek minden szemet szúr, amit a szomszéd csinál. A következő csoport a feltalálóké. Az utolsó kategóriába tartoznak az üldözési mániások.

Egy férfinak az fájt, hogy utcájában felújították a közvilágítást. Hálószobájában éjszakánként megszűnt a jótékony sötét, neki pedig szemérmes ember lévén, világosban nem ment a házasélet. Egy doboz Viagrát követelt az Elműtől. A legfurcsább eset egy plafonon bóklászó férfié volt. Állítólag elektromágnessel függeszkedett a mennyezetről, amikor kikapcsolták a villanyt. Ő meg bumm, leesett. Jól megütötte magát. Hogy mit keresett odafönn, titok maradt. A kártérítést viszont dörgedelmesen követelte.

Napi több ezer bejelentés érkezik

Elmű ügyfélszám: 1 millió 300 ezer Bejelentések évente: mintegy 4 millió ügyfélszolgálat munkatársainak száma: mintegy 1000 Az ügyfélszolgálat és az informatikai rendszer éves költsége: milliárdos nagyságrend FORRÁS: BUDAPESTI ELEKTROMOS MŰVEK RT.
Vízművek ügyfélszám: mintegy 2 millió Megkeresések telefonon évente közel: 200 ezer Személyesen: 86 ezer Levélben: 60 ezer Ügyfélszolgálat munkatársainak száma: 150 FORRÁS: FŐVÁROSI VÍZMŰVEK RT.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában