Ország-világ

2007.08.13. 17:36

Rest popsztárok és varázslatos királyok

Tanácstalan tízezrek a Nagyszínpad előtt: Sinéad O'Connor és zenekara vajon elkezdte már a koncertet vagy ez még csak a beállás? A ma már csak majdnem kopasz ír énekesnő alaktalan póló fölé húzott kinyúlt szvetterben és szakadt farmerben birizgálja mikrofonját, a padlót bámulja (jogos, cipőt se sikerült húznia), jellegtelen zenére kivehetetlen dallamot énekelget, miközben a közönség trécsel. Negyed óra után esik le: ez már a húsz éve befutott és – kisebb-nagyobb személyes problémái túlélésére szánt időt leszámítva – azóta aktív Sinéad O'Connor előadása. Ilyenkor értékeli az ember, hogy a Szigeten több tucat program zajlik egyszerre. De tekintve, hogy a produkció falsabb, mint a karaoke-party száz méterrel odébb, unalmasabb, mint a sorbanállás egy bárpult előtt, és slamposabb, mint egy átlagos brit szigetlakó a háromnapos eső után, bármi szórakoztatóbbnak tűnik. A „bármi” végül a Transe Express nevű francia utcaszínházi csoport Rest királyok című előadása, amely a vásári színjátékokat keveri egy 40 méter magas állványzaton bemutatott akrobatamutatványokkal. Varázslat, ami még a francia fiatalokat is elnémítja – márpedig ilyenből kevés akad a Szigeten.

Gyükeri Mercédesz

Tanácstalan tízezrek a Nagyszínpad előtt: Sinéad O''Connor és zenekara vajon elkezdte már a koncertet vagy ez még csak a beállás? A ma már csak majdnem kopasz ír énekesnő alaktalan póló fölé húzott kinyúlt szvetterben és szakadt farmerben birizgálja mikrofonját, a padlót bámulja (jogos, cipőt se sikerült húznia), jellegtelen zenére kivehetetlen dallamot énekelget, miközben a közönség trécsel. Negyed óra után esik le: ez már a húsz éve befutott és – kisebb-nagyobb személyes problémái túlélésére szánt időt leszámítva – azóta aktív Sinéad O''Connor előadása.

Ilyenkor értékeli az ember, hogy a Szigeten több tucat program zajlik egyszerre. De tekintve, hogy a produkció falsabb, mint a karaoke-party száz méterrel odébb, unalmasabb, mint a sorbanállás egy bárpult előtt, és slamposabb, mint egy átlagos brit szigetlakó a háromnapos eső után, bármi szórakoztatóbbnak tűnik.

A „bármi” végül a Transe Express nevű francia utcaszínházi csoport Rest királyok című előadása, amely a vásári színjátékokat keveri egy 40 méter magas állványzaton bemutatott akrobatamutatványokkal. Varázslat, ami még a francia fiatalokat is elnémítja – márpedig ilyenből kevés akad a Szigeten.

Tanácstalan tízezrek a Nagyszínpad előtt: Sinéad O'Connor és zenekara vajon elkezdte már a koncertet vagy ez még csak a beállás? A ma már csak majdnem kopasz ír énekesnő alaktalan póló fölé húzott kinyúlt szvetterben és szakadt farmerben birizgálja mikrofonját, a padlót bámulja (jogos, cipőt se sikerült húznia), jellegtelen zenére kivehetetlen dallamot énekelget, miközben a közönség trécsel. Negyed óra után esik le: ez már a húsz éve befutott és – kisebb-nagyobb személyes problémái túlélésére szánt időt leszámítva – azóta aktív Sinéad O'Connor előadása.

Ilyenkor értékeli az ember, hogy a Szigeten több tucat program zajlik egyszerre. De tekintve, hogy a produkció falsabb, mint a karaoke-party száz méterrel odébb, unalmasabb, mint a sorbanállás egy bárpult előtt, és slamposabb, mint egy átlagos brit szigetlakó a háromnapos eső után, bármi szórakoztatóbbnak tűnik.

A „bármi” végül a Transe Express nevű francia utcaszínházi csoport Rest királyok című előadása, amely a vásári színjátékokat keveri egy 40 méter magas állványzaton bemutatott akrobatamutatványokkal. Varázslat, ami még a francia fiatalokat is elnémítja – márpedig ilyenből kevés akad a Szigeten. Gyükeri Mercédesz -->

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában