Ország-világ

2021.07.29. 06:26

Karácsony Gergelyék fővárosi közpénzből támogatják az LMBTQ-propagandát

Nem hagyta homoszexuális érzékenyítő propaganda nélkül a fővárosiakat Karácsony Gergely. A főpolgármester egy közpénzből fenntartott podcastcsatornát és az Énbudapestem.hu weboldalt is felhasználta az LMBTQ-propaganda terjesztésére és a gyermekvédelmi törvény elleni hangulatkeltésre. A Budapest Brand fővárosi imázscég a balliberális mainstream világot tökéletesen kiszolgálja, eközben a jelek szerint hanyagul látja el kötelező feladatait.

Budapest, 2021. július 24. Karácsony Gergely fõpolgármester beszél a 26. Budapest Pride felvonulás célállomásán, a Tabánban 2021. július 24-én. MTI/Balogh Zoltán

Forrás: MTI

Fotó: Balogh Zoltán

„Legyen vége a propagandának” – szólított fel Karácsony Gergely a Pride-on elmondott szónoklatában. Az ominózus mondat azért is érdekes, mert pont a főpolgármester iránymutatására hozták létre a főváros propagandacégét, a Budapest Brand Kft.-t, amelynek egyik honlapja, az Énbudapestem.hu és a hozzá tartozó Facebook-oldal a múlt hétvégén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-tartalmakat.

A fővárosi cég egy olyan podcastadást is gyártott, amely az Országgyűlés által egy hónappal ezelőtt megszavazott gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat. Bizonygatni próbálják például, hogy miért szükséges melegszervezeteknek az iskolákban a homoszexualitásról felvilágosítást tartani. Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a „szakértelmét” használják fel.

Mindemellett arról is győzködték Budapest polgárait, hogy mindenképpen részt kell venniük az LMBTQ-szervezetek által létrehozott melegfelvonuláson. Sőt, programajánló cikkükben azt írták: „Budapest egy elfogadó város, ahol több szórakozóhely jellemzi magát kifejezetten melegbárként, de vannak speciális klubok, szálláshelyek vagy éppen szaunák is, amelyek a melegek kiszolgálására szakosodtak.”

A fővárosiak „érzékenyítését” ráadásul közpénzből, vagyis a budapestiek vagyonából végzik Karácsonyék.

A Magyar Nemzet még márciusban közérdekű adatigénylés révén jutott hozzá a Budapest Brand Kft. tervezett büdzséjéhez. Az adatokból kiderült, hogy a főváros az imázscégen keresztül erre az évre koncerteket, részvételi programokat, imázsfilmeket és podcastek tömkelegét tervezte be, holott az év elején még a csúcsán volt a koronavírus-járvány. A cég költségvetéséből ezzel szemben arra lehetett következtetni, hogy az előválasztási kampány időszakára nem sajnálták a fővárosi cégbe önteni a forrásokat, százmilliókat irányoztak elő különböző imázs- és kampányrendezvények megvalósítására.

Mint ismert, a korábbi Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ olyan kötelező közfeladatokat láttak el, mint a tavaszi és a karácsonyi vásárok vagy a nemzeti ünnepek megrendezése, illetve Budapest turisztikai attrakcióinak a lebonyolítása és népszerűsítése.

A korábbi cégeket azonban összevonták, így alakult meg a Budapest Brand Nonprofit Zrt., amely a korábbi feladatai mellett a városházi politikusok marketing- és közösségimédia-megjelenéseivel is foglalkozik.

Érdemes megemlíteni, hogy a kormány lejáratására szolgáló fővárosi plakátkampány arculatát is a Budapest Brand Nonprofit Kft. tervezte, de készítettek kisfilmet Karácsony Gergely főpolgármesterré választásának az évfordulójára is. Azt a feladatot viszont, hogy a március 15-i nemzeti ünnepen legyen minden híd és főút fellobogózva, sajnos nem sikerült tökéletesen megvalósítani.

Borítókép: Karácsony Gergely főpolgármester beszél a 26. Budapest Pride felvonulás célállomásán, a Tabánban, 2021. július 24-én

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában