2023.11.19. 08:00
Türelmetlenek vagyunk, ha ételt rendeltünk
Egy friss felmérés szerint a magyar vevők a legtürelmetlenebbek, főként, ha online vásárlásról van szó – írja a Sonline.hu.
Képünk illusztráció
Forrás: MW
A fekete péntek és karácsonyi bevásárlószezon kapcsán készült felmérésből az is kiderül, ma már a vásárlóknak nemcsak az számít, hogy jó áron, jó minőségben, de időben is érkezzenek a termékek.
Minden második online vásárló tapasztalt már kiszállítási késedelmet az elmúlt évben, minden harmadik késés a 2 napot is meghaladta. A felmérésből kiderült, hogy a legtürelmetlenebbek akkor vagyunk, ha élelmiszert rendelünk, ez esetben két órát is alig bírunk várni. Ingyenes visszaküldést szeretnének a legtöbben, ha valamin változtathatnának rendelésükkel kapcsolatban.
Egyre többen választják kézbesítési módként a csomagautomatát Somogyban is. Csak Somogyban 32 automata üzemel. A GLS tájékoztatása szerint 28 gép kültéren van, így 24 órában elérhető bárki számára. Az automaták forgalma különösen nyáron magas.
Nem meglepő módon Somogy vármegyére nagyon jellemző, hogy a nyári turisztikai szezonban a Balaton-parti településeken – például Balatonbogláron, Balatonlellén vagy éppen Siófokon – található GLS automaták kihasználtsága erősen növekszik, míg a parttól távolabb esőké kissé mérséklődik.
– mondta érdeklődésünkre Balázs Attila, a GLS Hungary ügyvezető igazgatója.
A cikk itt folytatódik.