Hírek

2010.03.30. 12:44

Reklámpiac: eltűnt negyvenmilliárd forint

A kisebb szereplők, tematikus tévécsatornák, helyi rádiók és lapok jobban bírták a válságot

Világgazdaság Online

Tíz év óta először esett a hazai reklámpiac, közel negyvenmilliárd forinttal költöttek kevesebbet a hirdetők 2009-ben, mint egy évvel korábban – derül ki a a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 2009-re vonatkozó nettó reklámköltési adataiból, amelyeket ma délelőtt hoztak nyilvánosságra a Napi Gazdaság által szervezett "Célkeresztben a fogyasztó" című reklám-média konferencián.

A teljes reklámpiac tavaly így 162 milliárd forint volt. Skriba Judit, az MRSZ ügyvezetésének tagja a konferencián elmondta: legjobban a rádió, a közterület és a nyomtatott sajtó reklámbevételei zuhantak, mindhárom esetben átlagosan közel harmadával. A televíziós piac hirdetései bevételei 16,5 százalékkal estek, ez esetben Skriba Judit megjegyezte, hogy az országos tévécsatornák esetében nagyobb volt a visszaesés, míg a kis tematikus csatornák sokkal jobban tartották magukat.

A cikk folytatása itt olvasható!

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!