Ország-világ

2004.10.28. 01:13

Szuperkommunikációs óra a Swatchtól

A Microsoft és a Swatch Észak-Amerikában új, vezeték nélküli funkciókkal ellátott karórát dobott piacra, amely kétszer anynyi kommunikációs csatornával rendelkezik, mint a korábbi modellek.

BAMA

A Paparazzi fantázianevű szerkezetek szabadon igénybe vehető ultrarövidhullámú rádiófrekvenciát használnak az adatokhoz való hozzáféréshez. A karórák tulajdonosai a Microsoft MSN Direct szolgáltatásán keresztül egyebek között hírekhez, részvényárfolyamokkal vagy időjárással kapcsolatos adatokhoz, helyi programajánlókhoz, valamint friss sztárhírekhez juthatnak.
A Swatch Paparazzinak vízálló, újratölthető, lítiumos eleme van, és két év garanciát vállal rá a svájci gyártó. A karóra négy különböző színváltozatban kerül a boltokba. A felhasználóknak lehetőségük lesz arra is, hogy személyre szabott termékeket vásároljanak, amelyekben például horoszkóp is van. Az extra funkciókért természetesen fizetni is kell: utóbbi szolgáltatás ára 40 dollár, az időpont-emlékeztető és az azonnali üzenetküldő funkció további 60 dollárba kerül. Az óra ára az első hírek szerint 150 dollár lesz. Ha az amerikai terjesztés sikeresnek bizonyul, remélhetőleg megjelenik az európai piacon is.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában