Ország-világ

2006.04.05. 09:39

Mégis van korpás haj?

Elmarasztalták Nagy-Britanniában a Head & Shoulders sampon reklámkampányát, mivel a brit Reklámszövetség szerint a kozmetikum nem teljesíti az ígérteket, azaz nem mulasztja el száz százalékig a korpát.

BAMA

A Head & Shoulders évtizedek óta azzal hirdeti termékét, hogy a Magyarországon is jól ismert sampon elmulasztja használója fején a korpásodást. Egy brit tévénéző azonban panaszt nyújtott be a gyártó Procter & Gamble ellen, mert tapasztalatai szerint a reklámban szereplő állítás nem igaz. A brit reklámszövetség megvizsgálta a panaszt és arra kötelezte a gyártót, hogy vessen véget hat éve tartó reklámkampányának, mivel az a megfogalmazás, hogy a sampon rendszeres használat esetén az összes korpát elmulasztja, valóban félrevezető.

A gyártó azzal próbált védekezni, hogy a reklámszlogen az ő értelmezésükben csak annyit jelent, hogy a sampon a mások által is látható korpákat szünteti meg. A reklámszövetség azonban úgy vélte, a szlogen alapján a vásárlók méltán hihetik, hogy a korpát nemcsak mások, hanem ők maguk sem látják majd a fejükön. A Procter & Gamble egyébként most arra készül, hogy új kampányt indítson a sampon népszerűsítésére. A sztárokat, többek között a Szex és New Yorkból ismert Kristin Davist is felvonultató reklámkampányra több mint 5 és fél milliárd forintnyi összeget költ a cég.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában