2017.12.17. 08:30
Tolnán is lehet adóügyet intézni
Immár adóügyek is intézhetők a tolnai kormányablakban – jelentették be a helyszínen rendezett sajtóeseményen. Hága Hedvig, a NAV Tolna megyei igazgató-helyettese elmondta: Paks és Tamási után már Tolnán is igénybe vehető a kormányablak erre a célra. Ám, míg az előző két városban korábban működött NAV-kirendeltség, Tolnán az adóügyek intézése teljesen új lehetőség a helyiek és a Tolnai járásban élők számára.
A kormányablakban közel százféle adóügy intézhető, az adókártya-igényléstől a bevallások leadásáig, hetente kétszer, szerdán 8-tól 15.30-ig, csütörtökön 8-tól 12-ig.
Horváth Kálmán kormánymegbízott felidézte a 2010-ben indult közigazgatási reform fontosabb lépéseit. Mint mondta, a tolnai kormányablak új szolgáltatása szintén szép példája a szolgáltató állam megvalósulásának.
A kormánymegbízott a tolnai kormányablak épületével kapcsolatban bejelentette: az eddig magántulajdonban levő ingatlant 160 millió forintért megvásárolta az állam, így a továbbiakban nem kell bérleti díjat fizetni az épület után.