Időpontfoglalás

2020.11.20. 09:30

Megváltozik az ügyfélfogadás a szekszárdi városházán

Tolnai Népújság

Forrás: MW/archív

A Polgármesteri Hivatalban a koronavírus terjedésének megakadályozása, ezzel egyidejűleg a hivatal és az önkormányzat működőképességének megőrzése érdekében november 23-tól változnak az ügyfélfogadási szabályok – adta hírül lapunkhoz eljuttatott közleményében dr. Gábor Ferenc jegyző.

A személyes jelenlétet nem igénylő ügyeket ezután kizárólag telefonon, elektronikus úton, vagy postai úton lehet intézni. A személyes jelenlétet igénylő ügyintézés esetén – kivéve az előre meghirdetett napokra szóló térítési díjbefizetéseket – kizárólag előzetes időpont-egyeztetés alapján fogadják az ügyfeleket.

Időpontfoglalás érdekében fel kell venni a kapcsolatot az érintett ügyintézővel a hivatal központi telefonszámán 74/504-100 vagy közvetlenül, az elérhetőségek a szekszard.hu honlapon megtalálhatók. A személyesen behozott leveleket a portánál kihelyezett gyűjtőládába kell bedobni.

Az ügyfélkapuval rendelkező állampolgároktól azt kérik, hogy elsősorban az online ügyintézési lehetőségeket vegyék igénybe. A leg­gyakoribb ügykörökben elérhető az elektronikus ügyintézés az Önkormányzati Hivatali Portálon, amelynek linkje Szekszárd város weboldalán is megtalálható.

Továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására az e-papír szolgáltatás használatával. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. Lehetőség van az adók, díjak, illetékek elektronikus úton történő rendezésére is az Önkormányzati Hivatali Portál https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalán.

Borítóképünkön a szekszárdi városháza.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában