kommunikáció

2021.01.10. 13:00

„Otthonod jövője” lett az új szlogen

Kalmár Klaudia

Forrás: Gerjen.hu

Új arculatot kapott Gerjen az elmúlt évben, erről beszélt többek között Romhányi Károly, Gerjen polgármestere a PaksFm rádiónak.

Fontosnak tartják, hogy egy település könnyen azonosítható legyen, valamint felkeltse az érdeklődést. Gerjen az elmúlt évben kiemelten odafigyelt, hogy kommunikációs csatornáikat a lehető legjobb módon használják ki tartalmaikkal. A járvány miatt még fontosabb volt, hogy az összes felületükön informálják a lakosságot az aktualitásokról.

A polgármester 2020-ban úgy határozott, hogy a kommunikációs lehetőségeiket tovább bővíti és saját munkájával, tapasztalataival kapcsolatban bővebb információt ad újabb csatornákon keresztül. Romhányi Károly közösségi oldalán igyekszik minden aktuális információt megosztani Gerjen lakosaival, melyek a hétköznapokat érintik, de betekintést is enged polgármesteri tevékenységébe, hivatásába, gondolataiba is.

– Az év elejétől kezdve gondolkoztunk az arculatváltáson, így lett Gerjen szlogenje az „Otthonod jövője”. Kialakítottuk az arculati elemeket és a logót, ezeket fejlesztgettük az év során. Ennek köszönhetően a honlapunk is megújult, és egy színvonalas reklámfilm is készült a településről.

Év elején elindítottuk a babacsomagokat is, mellyel az újszülötteket és a család tagjait köszöntjük, megköszönjük nekik, hogy Gerjenben telepednek le. Olyan ajándékokat próbáltunk meg összeállítani, amelyek a gyerekek egész életét végigkísérik. Létrejött a közösségi oldalunk is, illetve egy podcastcsatorna is. Szeretnénk Gerjent a lehető legtöbb felületen, a lehető legtöbb módon bemutatni – tette hozzá Romhányi Károly polgármester.

Borítóképünk: Gerjen új honlapjának nyitóoldala, az „Otthonod jövője” szlogennel és logóval

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában