2010.03.31. 13:27
Nőtt a vegyiáruk és kozmetikumok forgalma
A háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalma értékben 2 százalékkal nőtt január-februárban. Értékben is, mennyiségben is nőtt a toalett papír, fogkrém, szappan, arc- és szemránckrém eladása.
A háztartási vegyiáruk és kozmetikumok kiskereskedelmi eladása 2 százalékkal nőtt idén január-februárban, a tavalyi hasonló periódushoz képest. Mennyiségben 1 százalék csökkenést regisztrált a Nielsen piackutató vállalat.
Az első két hónap forgalma meghaladja a 46 milliárd forintot háztartási vegyiárukból és kozmetikumokból. A legnagyobb forgalmú húsz kategória közül a toalett papír, fogkrém, szappan, továbbá arc- és szemránckrém kiskereskedelmi forgalma emelkedett mind értékben, mind mennyiségben, január-február folyamán, a tavalyi első két hónaphoz viszonyítva.
A fogyasztók jelentős aránya részesíti előnyben a láncok nagy eladóterű üzleteit. Így a vegyiáruk beszerzése jóval koncentráltabb, mint az élelmiszereké.
A cikk folytatása itt olvasható!
értékben 2 százalékkal nőtt január-februárban. Értékben is, mennyiségben is nőtt a toalett papír, fogkrém, szappan, arc- és szemránckrém eladása. Világgazdaság Online -->