Közélet

2014.11.21. 08:11

Az internet adta lehetőségeket mutatták be

Marketing nagyágyúk Szekszárdon címmel online marketing konferenciát tartott csütörtökön a PTE Illyés Gyula Karán a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének Tolna megyei szervezete.

H. E.

Az eseményre előzetesen több mint kétszázan regisztráltak, így borítékolható volt a teltház. Reggel Tonk Emil előadása nyitotta a sort. Az ismert üzleti előadó a sikeres kapcsolatépítésről beszélt, amely a stabilitás és a növekedés egyik garanciája. Lévay Richárd jóvoltából a Facebookban rejlő üzleti lehetőségekről volt szó, Berényi Konrád a web stratégia piramisát mutatatta be, míg Komáromi Erika az email marketing fontos tudnivalóit ismertette röviden.

Dr. Spiegler Patrícia a jó honlap titkát árulta el a résztvevők számára, így például azt, hogy átgondolt tervezésre, profi megvalósításra és folyamatos fejlesztésre van szükség. Mindez természetesen sok munkát és szakember segítségét igényli – figyelmeztetett az előadó. A folytatásban Tóth Mihály beszélt a webáruházakról. Mint mondta, az e-kereskedelem stabilan 23 százalékos növekedést eredményez évente, míg az offline, vagyis a bolti vásárlás csökken. Bár ez utóbbi lassú folyamat. Fontos tudni, hogy a bevételek jelentős részét a nagy online áruházak viszik, de a fennmaradó hányad is milliárdos nagyságrendű, így még bőven van lehetőség ebben a piacban.

A folytatásban Schleer Tamás „A Startup PR, vagy hogyan lehetsz Mr./Mrs. Gerilla kapitány?!” és Lonkai Márton „Hűségprogram 2.0” címmel tartott előadást.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!