Ország-világ

2004.10.13. 09:12

Nagyszerű és egyszerű ez az egyterű

Mindent egybevetve okosan alkotta meg a Renault a következő Clio és a Nissan Micra padlólemezére épített barátságos, páratlanul jó helykínálatú kisautóját.

BAMA

A Renault Modus zsúfolt városi forgalomban és autópályán egyaránt remekül boldogul. Ha szükség van rá, árut is szállíthat vele hátul. Az is az igazsághoz tartozik azonban, hogy mivel a jobb helykihasználás volt a cél, helyenként kifogásolható elemeket is tartalmaz. Karosszériája
(3,79 m) 11 centivel kurtább a VW Polóénál, a teteje viszont 13 centivel magasabb (1,59 m), a tengelytávja 2 centivel szélesebb (2,48 m). A kockaszerű formának köszönhetően a magas utasok is emelt fővel és kényelmesen tartott lábakkal ülhetnek benne.
Különösen büszkék a franciák a 17 centi hosszú sínen tologatható hátsó padra. Ha a szakaszosan rögzíthető hátsó sort az első két állás valamelyikében rögzítjük, teljes értékű, ötszemélyes autót kapunk. A hátsó üléssor rafinált hátrahúzásával óriási hátsó lábtér keletkezik.
A Modus alapmotorja 1,2-es, pörgetni kell a haladás érdekében, de alapfeladatok ellátására megfelel. Nyomatékosabb, bár természeténél fogva jóval kevésbé fordulatszámbarát az 1.5 dCi jelzésű, 86 lóerős dízel. A kis Renault ára elég kedvező: igazodik a kisautók átlagához.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában