Az ügyfél az első

2023.06.01. 14:01

Senki sem szereti, ha hülyének nézik

A minap igencsak rossz tapasztalatot gyűjtöttem az egyik helyi bankfiókban. Húsz perc várakozás után közölte velem az ügyintéző, hogy hiába vesztegeltem, nem tudok pénzt befizetni a számlámra, mert a pénztár már bezárt.

Farkas Eszter

Illusztráció.

Forrás: Shutterstock

Őszintén szólva, már az is kiábrándító volt, hogy hiába érkeztem a pénztár zárása előtt, kicsúsztam a várakozás miatt az időkeretből, de a stílus, amiben mindezt a hölgy előadta enyhén szólva is otromba volt, hogy finoman fogalmazzak. Senki nem szereti, ha hülyének nézik, azt meg pláne nem, ha úgymond kiszolgáltatott helyzetben viselkednek vele igencsak flegmán.

Úgy gondolom engem három x fölött már nehéz zavarba hozni, de az elbűvölő alkalmazottnak mégis sikerült. Kioktató stílusban közölte velem, hogy hogyan használjam az ATM-nél a kártyámat, ha pénzt szeretnék rátenni – amit nem mellesleg már számtalanszor elvégeztem korábban. Tisztelettudóan végighallgattam, majd miután végzett, közöltem vele, hogy mindezzel tisztában vagyok, de éppen az előző héten szippantotta be a kártyámat a masinájuk. Elköszöntem, majd eljöttem.

A hölgy először lefagyva nézett rám, aztán nem szólt semmit, elnézést nem kért. Nem vártam, hogy komolyan sajnálja a dolgot, de a förtelmes stílusa miatt legalább megjátszhatta volna. Nem is értem, hogy hol marad az ügyfélközpontú hozzáállás. Nem esett jól a dolog, de nyilván tudom orvosolni máshogy a problémámat, azokat viszont, akik ennél kiszolgáltatottabb helyzetben vannak, már előre sajnálom.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában