Minimális működésre állt át a hivatal

A biztonságos munkavégzés feltételeinek megteremtése és a közösségi érintkezések számának csökkentése érdekében újabb intézkedéseket vezettek be a paksi polgármesteri hivatalban a koronavírus miatt.

Hanol Erzsébet

Forrás: Shutterstock

Az önkormányzat közleményében azt írják, minden olyan ügyben, ahol jogszabály nem írja elő kötelezően a személyes kapcsolattartást, és az adott ügy intézéséhez nem feltétlenül szükséges az ügyfél hivatalban való megjelenése, mellőzik a hivatali munkavállalók és az ügyfelek közvetlen találkozását. Azt kérik a lakosságtól, hogy elsődlegesen telefonon és e-mailben érdeklődjenek a weboldalon található hivatali elérhetőségeken, továbbá ügyeiket elektronikusan intézzék.

Felmérték, hogy a hivatali dolgozók közül ki tud otthon dolgozni, emellett a 60 év feletti csoportvezetőktől és osztályvezetőktől otthonmaradást és rendelkezésre állást várnak el. A többi 60 évet betöltött hivatali munkavállaló otthon maradhat és a munkavégzés alól mentesítve a fizetését megkapja. Az iparosított és hagyományos technológiával épült ingatlanok korszerűsítésére kiírt pályázatok előkészítését és beadását visszavonásig felfüggesztik. A polgármesteri és képviselői személyes fogadóórákat nem tartják meg, ők telefonon és online kereshetőek. A településrészi ügyfélszolgálati irodák visszavonásig zárva maradnak.

A házasságkötésekre kizárólag a törvényben meghatározott minimális számú résztvevő jelenlétében kerülhet sor, vagyis a házasulandók mellett az anyakönyvvezető és a két tanú lehet ott. Az esetleges hatósági karanténba került személyek ellátása az önkormányzat feladata.

Borítókép: illusztráció

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában