2021.04.09. 19:10
Ügyintézés levélben, telefonon, interneten

Forrás: MW-archívum
A megyeszékhely polgármesteri hivatalában április 19-ig a járványhelyzet miatt csak anyakönyvi ügyeket lehet személyesen intézni, akkor is csak telefonos időpont-egyeztetés után. Ilyen a házasságkötés bejelentése, névváltoztatás, apai elismerő nyilatkozat. Az aktuális anyakönyvi tájékoztatók, a házasságkötés szabályai a http://koronavirus.szekszard.hu oldalán érhetők el.
A március 16. és április 19. közötti időpontra meghirdetett térítési díjakat majd csak később kell befizetni. Egyéb ügyekben, így például az időpont-egyeztetés miatt a városháza 0674/504–100-es központi telefonszámát lehet hívni.
A polgármesteri hivatal munkatársai legtöbben távmunkában dolgoznak, ezért email-ben lehet velük kapcsolatba lépni. Az elektronikus levélcímek a város portálján (www.szekszard.hu), a „Polgármesteri Hivatal” menüpontban, az „Elérhetőségek” fül alatt találhatók meg.
A város honlapján egyébként szinte valamennyi szükséges nyomtatvány megtalálható és letölthető. Az ügyfélkapuval rendelkezők a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon is intézhetik ügyeiket. Az ügyfélkapuval nem rendelkezők postán, levélben is elküldhetik kérelmüket.
Az adók, díjak, illetékek befizetését pedig a fenti weboldalon, az önkormányzat kiválasztását követően a bal oldali menüsorban található „Adók, díjak, illetékek befizetése” menüre kattintva lehet intézni.
Borítóképünk illusztráció.
