Hirdetés

2024.04.03. 09:46

Érdekel a raktározás és az adminisztráció? Helyezkedj el raktári adminisztrátorként Lajosmizsén!

A logisztikának, azon belül is a raktározásnak egyik megkerülhetetlen része az adminisztráció. A készletek pontos vezetése és nyomon követése ugyanis alapvető feltétele a hatékony raktározási folyamatoknak, amiben kulcsszerepet játszanak a raktári adminisztrátorok. Ezen felelősségi kör betöltésére pedig akár Lajosmizsén is adódhat lehetőség!

PR cikk

Raktári adminisztrátor állás Lajosmizsén (Fotó: freepik.com)

Milyen feladatokat látnak el a raktári adminisztrátorok?

A raktári adminisztrátorok széleskörű feladatokat látnak el, amelyeken keresztül a raktárak átlátható működését biztosítják. Felelősségeik egyebek mellet olyan tevékenységeket foglalnak magukban, mint például a(z):

  • Raktárkészlet nyilvántartása: A raktári adminisztrátorok egyik alapvető és megkerülhetetlen teendője a raktárkészlet nyomon követése, beleértve a beérkező és a kimenő áruk adminisztrációját, valamint a tárolási helyük rögzítését.
  • Rendelések kezelése: Gyakran foglalkoznak a rendelések feldolgozásával, rendelések feladásával, az ehhez kapcsolódó dokumentációs tevékenységekkel, illetve a kiszállítások és átvételek megszervezésével is.
  • Raktári folyamatok optimalizálása: Ugyancsak feladatuk lehet a raktári folyamatok ellenőrzése, felügyelete és optimalizálása, különös tekintettel a megfelelő helykihasználás biztosítására.
  • Dokumentáció és adminisztráció: Tevékenységeik számos adminisztratív teendővel és papírmunkával is együtt járnak, gondolva itt a szállítólevelek, számlák és egyéb fontos iratok kiállítására, kezelésére és rögzítésére.
  • Kapcsolattartás: Mindezen kívül az adminisztrátorok kapcsolattartói feladatokért is felelősek lehetnek, legyen szó akár a szállítókkal, akár a raktári munkatársakkal történő kommunikációról és együttműködésről.

Persze a teendők sok esetben itt még korántsem érnek véget. A raktár méretétől, típusától és az adott vállalat működési folyamataitól függően ugyanis akár további felelősségeik is adódhatnak a raktári adminisztrátoroknak, ami még inkább sokrétűvé és változatossá teheti ezen munkakört.

Elhelyezkedési lehetőségek Lajosmizsén és környékén

Raktári adminisztrátori pozíciók természetesen Lajosmizse és környéke vonatkozásában is előfordulhatnak. Ezt megerősíti a környékbeli álláslehetőségekkel foglalkozó LajosmizseAllas.hu kínálata is, ahol már volt példa ilyen jellegű munkakör megjelenésére: https://lajosmizseallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka. Emellett a portálon egyéb, akár adminisztrációhoz, akár raktározáshoz kötődő pozíciók is elő szoktak fordulni, amiből kifolyólag mindenképpen érdemes lehet figyelemmel kísérniük a felületet azoknak, akik egyik vagy másik, esetleg mindkettő terület után érdeklődnek.

Persze mivel a raktári adminisztrátorok változatos felelőségekkel számolhatnak, így az elvárások is kiterjedtek. Jellemzően alapvető követelmény a legalább középfokú végzettség, aminek kereskedelmi vagy logisztikai irányultsága szintén elvárás lehet.

Fontosak még a magabiztos számítógépes ismeretek is, kiváltképp az MS Office programok használatában való alapos jártasság. A szállítókkal és partnerekkel való kapcsolattartásból adódóan pedig akár a kommunikációképes idegennyelv-tudás is szerepelhet a követelménylistában. Nem beszélve az olyan személyes kvalitásokról, mint a pontosság, precizitás és rendszerszemlélet, amelyek ugyancsak nélkülözhetetlenek a helytálláshoz.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában