Paksi Kalauz

2018.06.04. 15:30

Ötödször nyert Paks gyémánt díjat marketingért

Vida Tünde

 

Három városmarketing gyémánt díjat nyert az idei Országos Városmarketing Versenyen Paks, így már öt ilyen magas rangú elismeréssel rendelkezik. A Magyar Marketing Szövetség ötödik alkalommal meghirdetett megméretésén a város mindhárom pályázata a legmagasabb szakmai elismerést kapta. Paks idén új turisztikai kiadványával, a Paksi Kalauzzal, két új imázsfilmjével és két közösségi média oldalával nevezett, tájékoztatott Czink Dóra. A Paksi Polgármesteri Hivatal turisztikai, városmarketing és kommunikációs csoportjának vezetője arról számolt be, hogy a városmarketing versenyre ebben az évben közel száz pályázat érkezett, olyan nagyvárosokból is, mint Debrecen, Miskolc, Győr, és olyan, turisztikai szempontból kiemelt települések is, mint .

Az Országos Városmarketing Díj pályázatot a Magyar Marketing Szövetség alapította azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre. Paks másodszor mérette meg magát ezen a pályázaton.

A 2017-es pályázaton a Paks város új arculatáért és a Spájz termelők és kreatívok vására rendezvényért elnyert elismeréssel immár öt gyémántdíjjal büszkélkedhet Paks, ezzel pedig a legeredményesebb városmarketingtevékenységet végző város Tolna megyében.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a teol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában