2020.09.22. 16:20
Két gyémántdíjat gyűjtött be Paks
Forrás: MW-archívum
Fotó: Molnár Gyula
Két kategóriában is Városmarketing Gyémánt Díjjal ismerték el a paksi önkormányzatot. A díjátadót múlt csütörtökön rendezte a Magyar Marketing Szövetség, ahol több mint száz pályázó közül hirdették ki a különböző kategóriák győzteseit. Paks a Márka- és identitásépítés kategóriában nevezett a Paks 40 – Akkor és most városismereti társasjátékkal, illetve a Rendezvény, esemény kategóriában a várossá válás 40 éves jubileumára szervezett tavalyi rendezvénysorozattal. A bírálók mindkét pályázatot gyémántdíjjal jutalmazták.
A paksi önkormányzat nem először vett részt az Országos Városmarketing Versenyen, és mostanra hét gyémántdíjjal büszkélkedhet. Ez azt jelenti, hogy ezen a téren Paks a legsikeresebb város a megyében, illetve régiós szinten is előkelő helyen áll. Az elmúlt években számtalan újítás valósult meg, többek között megújult a város arculata, a kiadványok, a közterületi üdvözlőtáblák, a városlogós ajándéktárgyak, valamint Paks hivatalos Facebook és Instagram oldala is. A városra váró fejlesztések, beruházások mellett továbbra is kiemelten kezelik a pozitív imázs építését, és ehhez a jövőben is minél többféle marketingeszközt, innovatív ötletet szeretnének felhasználni. Ennek jegyében született meg a közelmúltban az Atomcity Brand-del való szorosabb együttműködés – írják az önkormányzat közleményében.
A díjátadón Szabó Péter polgármester és dr. Hanol János, a Turisztikai, Városmarketing és Kommunikációs Csoport vezetője képviselte a várost.
Borítóképünk archív felvétel, dr. Hanol János és Szabó Péter sajtótájékoztatón mutatta be a Paks 40 városismereti társasjátékot