2020.05.14. 09:30
Hetente két napon fogad ügyfeleket a gyönki hivatal
Forrás: Shutterstock
Ettől a héttől minden hétfőn és szerdán délelőtt kilenc és tizenkét óra között személyes ügyintézésre van lehetőség a gyönki közös önkormányzati hivatalban. Az erről szóló határozat hétfőn lépett hatályba. Egy ügyfél és egy ügyintéző tartózkodhat a hivatalban, ezért az ügyintéző elfoglaltsága esetén az ügyfélnek az épületen kívül kell várakoznia. Mindez az anyakönyvi eljárásra nem vonatkozik.
A bejáratnál az ügyfél köteles a kihelyezett kézfertőtlenítőt, a belépéssel egyidejűleg szájat és orrot eltakaró eszközt, például orvosi maszkot, sálat, kendőt használni, az ügyintézés során a minimum másfél méter védőtávolságot betartani.
További ügyintézés elektronikus úton a megadott e-mail-címen vagy az E-önkormányzat portálon keresztül lehetséges, illetve telefonon folyamatosan és zavartalanul történik. Az ügyfelek a beadványaikat és a kérelmeiket postai úton is eljuttathatják a hivatalhoz.
Az ügyfélfogadás két napjának időpontjain kívül a bejárati ajtót zárva tartják. Kizárólag a közös önkormányzat településeinek polgármesterei, köztisztviselői és a Gyönki Operatív Törzs tagjai léphetnek be az épületbe, illetve azok, akiknek a polgármester és a jegyző engedélyezi.
A kirendeltségeken egyébként, az adott polgármester utasítása szerint, a helyi sajátosságok figyelembe vételével, ettől eltérően is szabályozható az ügyfelek kirendeltségekbe történő belépése. A gyönki hivatal telefonos és e-mailes elérhetőségeit, a határozatot és az egyéb részleteket a város hivatalos Facebook-oldalán találhatják meg az érdeklődők.
Borítókép: illusztráció
A koronavírusról Tolna megyében
- Szekszárdon alacsony a szennyvízben az örökítőanyag koncentrációja
- Egy hét alatt 4400 új fertőzöttet regisztráltak
- Ötven alatt maradt az új fertőzöttek száma Tolnában
- Ennyi új fertőzöttet regisztráltak Tolna megyében a hétvégén
- Ennyi új fertőzöttet regisztráltak Tolna megyében